hello! hai!! ... lets start wih a smile! nice to meet u! ;)

do u need me to introduce myself?
well....im a girl full of emotions..that changes every single minute...unexpectedly....given name as ...(nahhh u know my name..why should i repeat it every time??)..came to this world on 10 august 1991...got two siblings...a muslim... currently an uni student at melacca.. i had a normal life....yet my brain is so actively thinks that i am not~loves very much korean stuff!!!!!!! comics..specifically japanese manga! admit sincerely at this blog only as a nerd~bookworm~whatever~~(but only when its related to entertainment)..therefore i should declare that i am an entertainment nerd!..ahahahhaha...okay~ huh~ i should stop...talking in english is tiring~ ahaahahhahaha....:P
anyway~ WELCOME~ :)

Tuesday 21 June 2011

getting started~ :)

finally! lepas aku tgk kwn2 buat blog~ akhirnya tergerak gak hati aku nk wat satu~bahasa perantaraan?..kebanyakan....dwibahasa..ahahahhaha...aku masuk je smua bhasa yg aku taw~baca jelah~maybe ni kut jadi tempat luahan hati aku~segala apa yg aku bfikir~smuanya aku curahkan kat cini~mmg la ni kan tujuan blog dicipta ..kan ?kan?..ahaahha....apa2 jelah....anyway for staters i hope this blog  ada perkembangan~ takde la..mcm hidup segan mati tak mau~ okay~:)have a nice day~

1 comment:

  1. wow!okay~ agak ter kejut gak la kan ada member yg ikut blog ni~ aku ingat korang takkan blh jumpa~ kalau cm tu kesnnya blhla aku mngumpat org byk2 kat sini ahahahahahaha~ anyway thanks sbb follow tak sangka aku~

    ReplyDelete